آموزش های مجازی آموزش های مجازی .

آموزش های مجازی

قابلیت reels در اینستاگرام

با آموزش قابلیت reels در اینستاگرام در خدمت شما هستیم. آیا این قابلیت را میشناسید و یا از آن استفاده کرده اید؟

آیا تفاوت آن را با ویدیو میدانید و نحوه گذاشتن آن را دیده اید؟

reels یکی از جدیدترین آپشن های اینستاگرام است  و هدف آن رقابت با tiktok میباشد.

 

 

سالهای پیش نیز اینستاگرام از برنامه های دیگر الهام میگرفت و در اپلیکیشن خود آن را پیاده سازی میکرد مانند استوری که اولین بار توسط برنامه اسنپ چت انجام شده بود.

اگر به دنبال ارسال استوری اسنپ چت در اینستاگرام هستید، مقاله ما را بخوانید.

اما با آمدن این قابلیت در اینستاگرام بازدهی بسیار بالا بوده و مورد توجه همه کاربران قرار گرفت.

برای آشنایی با ویژگی ها و ترفندهای اسنپ چت به مقاله ما در سایت مراجعه نمایید.

 

قابلیت reels در اینستاگرام چیست؟


اینستاگرام به صورت آزمایشی این قابلیت را اضافه کرد تا به کاربران این اجازه را بدهد که ویدئوهای کوتاه در حد ۱۵ ثانیه را ثبت کنند، سرعت آن را کم و زیاد کنند. و همچنین بتوانند برای موسیقی های خود تصویر زمینه (background) انتخاب کنند.

طریقه استفاده از این ویدئو به این صورت است ک افراد آن را در استوری خود قرار داده و یا در دایرکت برای دوستان خود ارسال کنند.

همچنین قسمتی در اینستاگرام تحت عنوان top reels اضافه شده که کاربران بعد از ادیت ویدئوهای خود بتوانند آن را انتشار دهند. (این قسمت در کنار بخش بوم رنگ قرار دارد.)

 

ازآنجایی که کاربران برزیلی آشنایی بیشتری با ادیت و اشتراک گذاری ویدئو ها دارند مدیران اینستاگرام در ابتدا این قابلیت را در کشور برزیل به صورت آزمایشی قرار دادند. و از ابتدا هدف این بود که کاربران tiktok نیز بیشتر به اپلیکیشن اینستاگرام جذب شوند.

زیرا مدتی است به دلیل امکانات خوب کاربران تیک تاک هرروز در حال افزایش هستند و رقیبی مانند اینستاگرام دوست ندارد که کاربران خود را از دست بدهد.

برای ایجاد دابسمش در تیک تاک مقاله ما را از دست ندهید.

از آنجایی که کاربران علاقه زیادی به ویدئوها و ویرایش آن ها نشان میدهند این شبکه اجتماعی قصد داشت قابلیتی تحت عنوان scenes اضافه نماید. تا کاربران بتوانند فیلم و موسیقی را به سلیقه خود ادیت و سپس منتشر کنند. که بعدها نام آن عوض شده و با نام کنونی به اینستاگرام اضافه شد.

اگر می خواهید در استوری خود آهنگ بگذارید، به مقاله ما در سایت سری بزنید.

 

 

قابلیت های دیگر reels:


شما میتوانید ویدئوهای بی صدا ضبط کرده و موسیقی مورد علاقه خود را روی آن قرار دهید.
با این قابلیت میتوانید افکت های مختلف روی ویدئو قرار داده، در حالی که سرعت آن کاهش پیدا نکند.
reels به افراد کمک میکند ویدئوهای جذابتری بسازند و در فضای مجازی باهم رقابت کنند. (زیرا استفاده از اینستاگرام به نحوی شده که افراد دوست دارد تمام قابلیت ها را آموزش دیده و با استفاده از آنها بازدید پیج خود را افزایش دهند.)
برای استفاده از آهنگ ها نیز یک بانک موزیک در فیس بوک وجود دارد که از طریق اینستاگرام شما به آن دسترسی پیدا کرده و میتوانید موسیقی خود را بسازید)


کابرد های قابلیت reels در اینستاگرام زیاد است که ما به کلیدی ترین نکات اشاره کردیم. و چون این قابلیت هنوز در حالت آزمایشی قرار دارد در حال حاضر تمام کارایی های آن مشخص نیست.

نکته: استفاده از نرم افزارهایی برای ادیت ویدئو و اهنگ نیازمند تبحر و یا آموزش های زیادی هستند. اما قابلیت هایی که در اینستاگرام اضافه میشود در عرض چند دقیقه قابل انجام بوده و افراد میتوانند به راحتی ویدئو خود را تولید و سپس منتشر کنند.

اگر میخواهید نمونه هایی از reels را دراینستاگرام ببینید میتوانید هشتگ آن را جستجو کرده تا تعدادی از آنها را مشاهده کنید.

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۷:۴۸ توسط:mirzaeimavini موضوع: نظرات (0)